Monday, August 18, 2014

Missionary Spirit in the Family/O Espírito Missionário na Família

Man, this last week has been a blast. My brother's mission farewell was yesterday, and a lot of people came. Thank you so much for the support you have shown him and my family! I'm so grateful to see that he has so many good friends and family supporting him. I suppose, though, that the best thing I saw of all was how seriously he's been taking his call. He's been very diligent in preparing for his talk, and in my opinion for his mission. He has been studying for his mission specifically these last few months, and this last week I had the idea that we would do a form of companionship study. It's been awesome to feel the missionary spirit, and to handle Shawn's questions! He hasn't had a lot of them...but teaching is something that helps me to learn. And I'm quite excited to do my best to teach him while he's on his mission. So, for those of you out of the loop, Shawn's going to the Costa Rica mission. I have included a map in the center of the post. We're so excited for him!

That's all for now - but I hope y'all will continue to write, and to live the gospel. It's the most important thing there is! Don't forget that. I love you, and will see you next week.

-Erich
Cara, a semana passada foi legal demais. A saída missionário do meu irmão foi ontem, e muitas pessoas vieram dar tchau. Muito obrigado mesmo pelo apoio que têm mostrado a ele e a minha família! Sou tão grato que ele tenha tantos amigos e membros da família o apoiando. Mas eu suponho que a melhor coisa que a maneira muito séria com que ele tem procedido com seu chamado futuro. Ele tem sido muito diligente em preparar seu discurso da saída, e na minha opinião, preparar pela sua missão. Ele tem estudado especificamente para a missão nos últimos meses, e na semana passada tive a idéia de fazermos uma forma de estudo de companheirismo. Tem sido super massa senti o espírito missionário, e lidar com as perguntas do Shawn! Ele não teve muitas até agora...mas ensinar é algo que me ajuda a aprender. E estou muito animado a fazer o meu melhor para ensiná-lo enquanto estiver na missão.

Bom, para os que estejam sem saber, Shawn vai para a missão Costa Rica. Incluí um mapa no meio da postagem. Estamos tão animados por ele!

É isso por enquanto - mas espero que vocês continuem a escreverem, e a viverem o evangelho. É a coisa mais importante que existe! Não se esqueçam disso. Amo vocês, e os verei na próxima semana.

-Erich

0 Comments:

Post a Comment

Leave me some loves, yeah?

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home